Deezer gra z Impact Festival

150x110

Deezer jako jedyny serwis streamingowy został oficjalnym muzyczno-technicznym partnerem Live Nation przy organizacji jednej z największych w Polsce imprez muzycznych – Impact Festival. W ramach współpracy Deezer umożliwi słuchanie festiwalowego radia oraz dostarczy kontent muzyczny na stronę www Impact Festival i konto na Facebook’u Live Nation.

Deezer, wiodący serwis streamingu muzycznego, ogłosił współpracę z Impact Festival, który odbędzie się w dniach 4-5 czerwca br. na lotnisku Bemowo w Warszawie. W wyniku współpracy Deezera i Live Nation – globalnego potentata w organizacji tras koncertowych – wszyscy użytkownicy serwisu Deezer otrzymają nieograniczony dostęp do oficjalnego kanału radiowego festiwalu. Fani mocnych brzmień otrzymają zaś dostęp do muzyki z Deezera za pośrednictwem stron www i profilu na FB Live Nation oraz Impact Festival. Dla uczestników wydarzenia na warszawskim Bemowie, czekać będzie także specjalna strefa Deezer z możliwością słuchania dowolnej muzyki online.

To dobra wiadomość dla wszystkich użytkowników Deezera, zwłaszcza dla fanów muzyki rockowej. Przez dwa dni trwania festiwalu, na dwóch dużych scenach będzie można zobaczyć i posłuchać zarówno początkujących artystów, jak i doświadczonych i od lat bijących rekordy popularności twórców polskiej i międzynarodowej sceny rockowej. Na festiwalu zobaczyć i usłyszeć będzie można m.in. piorunujące show Rammsteina, a także takie gwiazdy jak Korn, Slayer, Behemoth, Thirty Seconds to Mars, Paramore i wielu innych.

„Dzięki współpracy z Live Nation, mamy okazję w jeszcze większym stopniu dostarczać naszym użytkownikom muzykę, zgodną z ich osobistymi preferencjami, którą uwielbiają i której naprawdę chcą słuchać! Impact Festival to wyjście tym razem w stronę fanów mocniejszych brzmień. Nareszcie Warszawa doczekała się światowej klasy festiwalu, oferującego mieszankę rocka, funku i postpunku. Deezera nie mogło tu zabraknąć! ” – mówi Marcel Lada, dyrektor marketingu Deezer.

"To dla nas nowy i ciekawy krok. Sprawi, że możemy zaoferować naszym klientom coś więcej niż dotąd. Razem z Deezerem możemy dać im fantastyczne koncerty i muzykę dostępną na każde życzenie przez kolejnych prawie 100 dni dzielących nas od festiwalu" – mówi Marta Wnuczyńska, dyrektor marketingu Live Nation Polska.

Więcej informacji na www.deezer.com oraz www.impactfest.pl